4 Ağustos 2010 Çarşamba

Ve Şeker Anne Açıldı...



2 kere anne oldum. 2 kız annesiyim...

İlk doğum yaptığımda (2004) bebek şekeri, hastane odası süsleme olayları o kadar yeniydi ki 3-5 alternatif vardı ancak. İlk annelik, bir heves en tüllüsünden odamı süslettim, cicili bicili şekerler seçtim...

İkinci doğumda ise bu işi yapanlar çoğalmış, ama ürün çeşitliliği hala tüllerle, straforlarla, üstü bebekli şekerlerle sınırlıydı... Ben de aldım malzemelerimi kendi odamı kendimce süsledim... Sade ama şık bir doğum odam oldu...

Geçen yıl HamaratDiva'nın açılmasıyla zevk için uğraştığım konular bir bir mesleğim haline gelmeye başladı. En çok sevdiğim malzemeleri, farklı şekillerde birleştirmek, renklerle oynamaktan daha fazla zevk alır oldum. Dostlarıma yapmaya başladığım şekerler, süslemeler oldukça fazla ilgi gördü... Sağolsun bu işin piri sevgili Simla Akyol'da bana destek oldu, "go girl, sen bu işi yaparsın" dedi ve ben de gaza gelip Şeker Anne'yi açtım.

İşte kısaca Şeker Anne'nin hikayesi....

Neden "Şeker Anne"??

Çünkü burası bir şekerci dükkanı gibi; her şey rengarenk, her şey size zevk versin, tadı damağınızda kalsın diye özenle, tek tek yapılıyor. Her biri el emeği ve sizi mutlu etmek için üretiliyor.

Şeker Anne'deki herşey kişiye özel... Beğendiğiniz kağıdı, tasarımı seçip, size özel bilgilerle tamamlayabiliyorsunuz.

Olmadı tasarımı beğenmezseniz de sorun yok, size özel tasarım hizmeti de sunuyoruz....

Yeter ki size mutlu olun!

Blogda, şeker anne ürünlerini almış, şeker anne partisi yapmış mutlu ziyaretçilerimiz için hazırlanmış ürünlerin fotoğraflarını bulabilirsiniz.

Sevgiyle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder